Thursday, February 10, 2011

abg Jalal ohhhh abg Jalal......

abang jalal...aku merinduimu abg jalal...1st time bertentang mata,hatiku tak tercuit apaapa,bila sudah mengenali dirimu,,ouhh aku jatuh hati pada...ahhh,yang penting aku asyik teringat kat abg jalal ni je,siap save no tepon dia lg...kikiki..xsangka SATAY ABG JALAL sedap weiiiii...aku bukanlah pecinta satay..malam sebelum balik shah Alam saya keluar makan dengan ummi,ayah & syuko..kali ni kami terjah restoran @ gerai kot? SRI MELOR..SERI MELOR ni dekat JB,Tmn Ungku Tun Aminah,Jln Bendahara.semua yang berkerja ni orang Kelantan,,abe2 Kelantan.masakkan merak bole tahan best..makan nasi goreng kampung(sederhana sedap),mee hoon tom yam (sedap),rojak buah(kurengz sedap),mee goreng(kurangz sedap).tapi the best part SATAY tu memang sedap,siap ambil no telefon lagi incase nak buat tempahan..heeee~~~ sekian.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment