Thursday, December 30, 2010

WHAT HAPPEN TO MY BESTFREIND??

TARIKH : 10/12/2010
TEMPAT: SEREMBAN,N9

#kawan baik saya Fatine masok hospital sebab appendic.kesian dia agak lama jgk dia stay di hospital.mula2 ingat x serious sgt, tapi doc cakap kena operate.so 1 day after she operate saya tiba di Hospital Besar Seremban.Tdo sane sehari.Besok nye ain & leepat datang melawat.da lame tak jumpa mereka semua.cuti sem selama 1 bln lebih tak dapat jalan2 dengan mereka kerana saya di jb & kwn2 saya semua di n9 & Ampang ;)
rindu mereka semua,lepas tu petang doc datang check & benarkan aten check out dari Hospital 2 :) Alhamdulillah.Mlm 2 aten balik rumah die & saya pulak tido rumah ain.before tu saya,ain & leepat pergi makan dulu.Lepas tu leepat hantar kami balik rumah ain.dlm pkol 12 am & lebih leepat sampai rumah die,,die col & ckp purse ak tetinggal dalam kerete die.so di pendekkan cerita besok nye saya,ain,mak ain,kak lang & her family semua naik shah alam amek purse ak then straight to JB.malam dalam pkol 11 lebih kami tiba di JB.thx kepada ain & all of her family sebab sudi hantar saya sampai ke rumah.lepas 2 mereka jalan2 sebantar di Danga Bay and then tros balik semula ke Seremban.












No comments:

Post a Comment

Post a Comment