Friday, January 7, 2011

NEW ENVIRONMENT ;D

Tarikh :2 Januari 2010
Tempat:Seremban & Sunway & Puncak Perdana(shah Alam)

welcome to Puncak Perdana..adoiii,,,tak sangke saya dpt sambung degree di sini...kwnkwn saya semua dapat Puncak Perdana sama dengan saya,,,,ain,fira & dana...cume dana amek course lain ;D  ...kami dudok 1 rumah,,,1 rumah de 8 orang :) ..... saya 1 bilik dengan kwn baik saya Nurain Sulaiman & fira pulak 1 bilik dengan dana :D ....1 lg bilik tasya,miwa,basyi & aida....dorg ni sumpah memang happening gile laahhh,,,bosan betol Puncak Perdana ni,,betolbetol boring~~~ mati kutu dok sini , xtau n buat pe.kelas start next week...harihari ngadap laptop dgn muka Ain & housemate yang lain,,,naseb bek saya beli anak kurakura,,mereka sangatsangat comel.seekor tino seekor jantan,,jantan name = putera & betino name = puteri,,,housemate saya panggil mereka Cik Ra & Cik Ri @ Rara & Riri...mereka suka berkeliaran & melepaskan diri mereka drpd cage mereka,,Cik Ra sangatsangat hyper aktif,,penat dok kejar die & Cik Ri pulak suka melayari internet bersama saya ;)
p/s:thx kpd ayah sbb anto sampai rumah aten di Tampin(n9),thx kpd izat sbb temankn ayah & thx kpd soulmate saya Fatine Idris yang hantar saya ke Puncak,bertungkus lumus mencari jalan,,,huhuhu...thx syg,u r de best!






 # ni bile dh lame x jumpe,,gossip x igt dunie....





# kat sunway,,berjalanjalan telan angin ;D


#nurain




# tgh bejalan2 jumpe farok kat Sunway & kami pn ajak la farok join jalan2 sekali :D


# dana fard


#fatine idris


# saya


#0rientasi ;D


#tengok tu,,,s0rang tid0 & s0rg lagi dengan psp die~~~

 #tetamu yang comel,yang sudi datang jauh2 melawat saya & ain....

 #baby & her maksu (tasya)


#baby ni sangat gemok ;)







No comments:

Post a Comment

Post a Comment