Monday, January 24, 2011

TERIMA KASIH SAHABAT (VERSI JIWANG)

Hari ni balik S.A dari JB ,tiket pkol 8am...Aten & Naim da janji nk amek kat Bukit Jalil,then pagipagi Aten col ckp kete Naim rosak then dia ckp kawan die datang amek Shila ke Lily ntah name nye (lost).....pkol 12pm da sampai...tunggu,,,tunggu,,,tunggu lagi,,,dan lagi & lagi...pkol 1 lbh Aten col,tp mcm suara Ain pn de jgk?(dgn nada confius).
Aten:Mazo,ko kat ne?ak da sampai ni..
Mazo:Aku tunggu kat tempat lrt ni haaa...kete pe?
            pe no plat nye?
Aten:Mazo0o0o(dengan nada ngengade),
           de ni haa,kat tempat teksi.
# saya aka maz0 pn jln le cr kat mane pastu nampak le si Aten nek teksi rupe nye,,,saya dh sengeh2 dari jauh(still blurrr tp mcm dpt tangkap sikit2),jengok teksi de plak si Ain yg tengah sakit ,muke x bermaya jerk saya tengok.terdiam selama 3 minit kat dpn teksi tu.perasaan time tu,,,, 3% :geram + 97%:thankful,hepi,taouching,sedih,sayu,terkejot,belimpah2 kasih sayang & TERHARU....mereka datang amek saya naik teksi kot,,masok2 tengok bil dah RM57.60(bijik mate terbeliak)...hati berkatakata:x sangke sahabatsabahat aku ni....heeee(jiwangnye)..Aten dari shah Alam pegi amek Ain kat Puncak then pegi amek saya kat Bukit Jalil(berpusingpusing menaiki teksi,memang x bole blah)..then pakcik tu drop kat kat KFC xtreme park (total bil teksi:RM86.40,p/s:40 sen pakcik halalkan)sebab naim bgtau Aten kete die da oke :)...lepas makanmakan kat KFC then borakborak gosipgosip sambil tunggu Naim datang...Naim sampai borak2 lagi dan lagi sampai lah pkol 4 pm baru gerak Naim drop kami(Ain & saya) kat Puncak Perdana..tengs Aten & Ain & Naim ....
p/s:hati kecil berbisik :Alhamdulillah ade sahabatsahabat macam ni,semoga mereka bahagia selalu Ya Allah :)

No comments:

Post a Comment

Post a Comment